De klant over de ervaring met Trintech B.V.
Echter na 15 jaar trouwe dienst moest ik op 2 november jl. constateren dat onze Hoogendoorn Economic klimaatcomputer echt de geest had gegeven. Wat nu?
Ik heb meteen contact gezocht met Trintech B.V. en kwam dezelfde avond nog in gesprek met senior service monteur Alex van Dam. Hij zou zijn uiterste best doen om dezelfde week nog te komen om te kijken wat er nog te redden was. Samen bespraken wij ook eventuele andere oplossingen en Alex zou in contact treden met Hoogendoorn. De vrijdag in die week kwam Alex met offerte van Hoogendoorn en bekeek de Hoogendoorn Economic klimaatcomputer. De conclusie was helder. Kies indien mogelijk voor een nieuwe besturingsunit want de oude had meer dan zijn best gedaan en zou na reparatie waarschijnlijk niet lang dienstdoen.
Deze informatie heb ik vrijdagavond nog gedeeld met de schoolleiding en vanwege de haast die ik had kreeg ik zondagavond groen licht om een nieuwe installatie te laten plaatsen. Uiteraard heb ik dit meteen maandag gedeeld met Alex. Die maandag, 9 november jl. zijn we bezig geweest om de formele zaken rond te maken. Opdracht bevestigingen etc. Tevens het verzoek gedaan om alles zo spoedig mogelijk te regelen.
Dat Trintech B.V. hiertoe in staat is blijkt wel!! Woensdag ochtend telefoon van Alex, ik kom eraan. Om 15.00 uur was de hele installatie gereed! Helaas in de avond een foutmelding op de app ontvangen maar ook nu geeft Trintech B.V. niet op. Donderdag ochtend Alex weer met koffie ontvangen en uiteindelijk in de ochtend het probleem opgelost. Hulde voor Trintech B.V.! Met name Alex van Dam en Albert van Dam (managing director) hartelijk dank voor jullie snel handelen. In 1 ½ week tijd van probleem naar oplossing. Met de klantvriendelijke ondersteuning van jullie, ga ik er van uit dat we weer een lange periode betrouwbaar gebruik kunnen maken van de Hoogendoorn iSii.
Rob Janssen
Het Westeraam VMBO
Elst (Gld)